moastexasresa.blogg.se

inget speciellt
Dagarna börjar likna varandra mer och mer vilket gör att jag inte uppdaterar lika mycket. Igår gromade jag hästar, sadlade hästar och red tvååringen igen. När det var gjort spolade jag och Olivia gardiner som ska användas i våran hörna på worldshow. Än så länge ska 22 hästar med till worldshowen och vi kommer vara där i 10 dagar tror jag. 
Vi avslutade dagen med film och mat hemma 
 
Idag gromade och sadlade jag hästar. Red ingen häst men började smörja några av alla de tränsen som dom har. Många träns används inte och har börjat mögla. Kvällen avslutades på mexicansk resturanf med några vänner, Sandy, Jim och Mac, Mac är borta under några dagar och träffar sin fästman som tävlar morganhästar någon timme bort från Gainsville.
 
 
Baren är inte klar än, vi behöver komma till en affär innan vi kan slutföra den så bild kommer senare. 
här ä istället en bild så söta Fren som alltid leker med sin tunga när hon har tråkigt
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress