moastexasresa.blogg.se

Födelsedagsbarnet får gratis desert
Jobbade lite på förmiddagen men slutade runt lunch. Dom tränade fartgranar i ridhuset samtidigt som dom tränade showmanship vilket är kul att se.
Några kunder som äger några av hästarna i stallet var här och tränade inför worldshow. så lunschen åt vi tillsammans med dom, en av tjejerna (Maggie) ska bo hos oss tills dess.
 
Maggie åt vänster och Mac på höger i bild. 
 
Och det är ca. 3 veckor dit. Alla är väldigt trevliga och pratsamma, de skojjar mycket och vi har jätteroligt. idag fick jag testa på att fylla år, då får man efterrätt och sång. Lär vara 50 år när jag kommer här ifrån efter alla mina födelsedagar under de tre närmaste månaderna
Amanda W

Så kul att följa din resa Moa! Missat dina uppdataeringar men nu hann jag ikapp! Fick också uppleva ett sådant födelsedagsfirande när vi var i Arizona, så kul och spännande med friterad glass 😜 snygg hatt med 😁 Hälsningskramar från mig!

Svar: Härligt att du hittat hit och kul att du vill följa min resa! Hoppas allt är bra med dig och jag längtar till min nästa födelsedag ;)
Moa Rask

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress