moastexasresa.blogg.se

Fått en ny kompis
Idag longerade vi de flesta hästarna. Hästarna är så lata här. Nästan allihopa får man be om och om igen att bara hålla farten uppe och jag som är vän vid Action som springer utan att jag ens behöver be honom. Min mun blir torr av allt smackande. Hästarna här går ut någon gång i veckan men verkar inte uppskatta det alls. Vissa leker lite men många ställer sig bara vid grinden och väntar på att få komma in igen. Tycker det är konstigt, de borde uppsatta det mer? 
 
i stallet finns två hundar till, en är Jims och är en enögd försiktig hund som för det mesta ligger inne på tjejtoan. Det är Spure. Dena andra är Sandys och under worldshowen låser vi in henne i en hundhage under natten men idag följde Reilly med hem. Åh så lycklig hon var. vi har varit väldigt bra kompisar sedan början men nu tror jag att hon har glömt Sandy och jag är hennes nya matte. Hon har dock väldigt mycket energi och ger sig inte. Keily och Reillly leker mycket men Reilly ger sig även på Spur som oftast ine vill leka. Hon bryr sig inte alls och fortsätter bitas och hoppa. Men annars är hon jättesöt. 
 
Vi åkte förbi en riktig matbutik idag och köpte hem mat så idag lagade vi alla tre mat ihop hemma. Så roligt och gott med lite hemlagat igen! 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress