moastexasresa.blogg.se

Äntligen framme
Det var en lång resa men nu är jag äntligen på plats i Texas, 
Är förvånad över hur grönt det är, jag hade förväntat mig ett ökenliknande landskap men här är det nästan lika grönt som i Sverige. Från planet kunde man se stora gröna åkrar uppdelade med träd och buskar, långa exremt raka vägar och symetriskt placerade hus. Det är väldigt platt här och väldigt väldit varmt! 
Jag blev upplockad av en man som var en före detta hovslagare åt Sandy som jag kommer jobba hos. Han berättade under vår en timmas resa från flygplatsen till mitt boende en fantastisk historia om hur an blev fri från cancer. 
Väl på plats på mitt nya hem träffade jag Mackenzie som är jättesnäll och lånar ut ett rum i sitt hus till mig. Hon verkar jättetrevlig men vi pratade inte jättemycket då jag längtade efter sängen så. 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress