moastexasresa.blogg.se

fotografering och svensk husmanskost
idag har vi kämpat med en tvåårig hingst. Försökte få honom att posera men det var lättare sagt än gjort. Vi var tre stycken för att få honom att stå rätt med fötterna men som trottsig hingst gjorde han såklart tvärtemot vad vi ville.. När han väl stod bra med fötterna så fokuserade han på något helt annat än sakerna vi hade för att locka med. Vi hade en käpphäst, en pipande gris, en app med hästljud och en radiostyrd bil.Tog hela förmiddagen.
 
 
Red Alfred idag igen och gjorde det fint i stallet. Slutade i någorlunda tid vilket gjorde att jag lagade lite kokt fisk med äggsås och potatis. Tror att dom gillade det. Något som jag definitivt förstod att dom gillade var marabou mjölkchiklad. Men vem gör inte det!? 
 
PS. tänkte bara berätta för er som springer runt i mössa och raggsockar att jag fick lite solbränna idag. Om det är brättre eller sämre än mössa får man bestämma själv men själv trivs jag i värmen. Dom börjar jag sakna min häst riktigt mycket nu. Och det har bara gått två veckor. 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress