moastexasresa.blogg.se

Dåligt med uppdatering
Förlåt för dålig uppdatering men ska sammanfatta lite. 
I tisdags jobbade jag som vanligt, och vi planerade att gå på bio vid 19. Kl 19:10 satte vi oss i bilen för att åka dit. 19:20 satt vi på bion och vi hade faktiskt inte missat så mycket. Filmen hette "a star is born" och vi hade hört av vänner hur sorglig den skulle vara och hur mycket de grät. Kan inte säga att jag hade en tillstymmelse till tårar även om jag är ganska blödig när det gäller filmer. Men helt okej film. 

I onsdags fortsatte vi med baren, har fortfarande inte varit och handlat mer material så tog en gammal pall och det vi hade för att fixa den. Blev halt okej för att vara gjord med få verktyg och lite vad vi kunde hitta. Dock inte helt klar. Ska på en list runt om skivan. 




I går följde jag med Maggie till en affär med lite allt möjligt, kläder och hästgrejer. Köpte dock inget. 

Idag smörjade jag och Olivia sadlar och betsade barstolarna som vi lånar av Sandy. 

Imorgon åker vi till en cowhorsetävling och kommer sova där natten till söndag. Det blir nog roligt. 

Här är lite trailträning, kan faktiskt säga att det är det som är mest imponerade. Trailhästarna här är väldigt duktiga. Såg Maggie rida över massor av galoppbommar idag och det kom inte fel en enda gång på bommarna. Visst att hästen var lite lat och inte alltid lyfte fötterna tillräckligt högt men av 7 bommar kanske dom hade ett islag. 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress