moastexasresa.blogg.se

bilder
idag åke vi och red Lianas två hästar i ridhuset, jag red hennes valack som var trevlig. Hon red en hingst som är väldigt trevlig för att vara en 4årig ingst. Vi åkte och handlade och kollade in hennes nya ställe som säkert kommer bli väldigt bra. Sen åkte vi hem och red den sista hästen som är en tränings häst som egentligen är väldigt grön. Hon är inriden men inte mycket mer. Hon kommer bli mitt projekt under min tid här eftrsom Liana inte har tid för henne. Det kan nog bli kul att få ett projekt och en häst som är mer som min egna. 
 
Här är Teddy
 
 
 
Huset vi bor i 
 
 
Stallet
 
 
"min" häst Patty
 
Shelas flingor, innehåller marsmallows (smakade och var supersött)
 
 
Ca en tredjedel av flingorna är socker
 
 
En minimula som bor på nya stället vid namn Snowman
 
 
Här är Panda
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress